Toiminta Övre Nybackassa

Kestikievari Övre Nybacka Vantaanlaaksossa on nähnyt tuulet ja tuiskut, juhlan ja arjen jo yli 200 vuoden ajan. Talon hienostunut sali, perinteinen tupa ja somat kamarit luovat puitteet idyllisille perhejuhlille ja kokoontumisille.

Vuokraustoiminnan lisäksi Vantaa-Seura järjestää Övre Nybackassa monenlaisia avoimia yleisötapahtumia. Talossa järjestetään avoimia ovia, joiden yhteydessä on joskus luentoja tai retkiä. Meillä tapaavat myös säännöllisesti perheen pienimmät kestikievarin perheaamujen merkeissä. Aikuisille ja ikäihmisille järjestämme ohjelmallisia kestikievarin kahvihetkiä.

Joulun aikaan talossa järjestetään tunnelmalliset joulumarkkinat.

Lue lisää talon tapahtumista Vantaa-Seuran tapahtumakalenterista.

Talon historiasta ja vuokraamisesta voit lukea lisää Övre Nybackan omilta nettisivuilta. Vantaa-Seuran jäsenet saavat talon vuokrasta 20 prosentin alennuksen.

Tervetuloa tutustumaan Övre Nybackaan!