Rekisteri- ja tietosuojaseloste

Maarinkunnaantie 11 A 5
01370 Vantaa
Y-tunnus/VAT: 1440490-3

2. Rekisteriasioita hoitava henkilö (tietosuojavastaava)

Riina Koivisto
riina.koivisto (at) vantaaseura.fi

3. Rekisterin nimi

Vantaa-Seura ry:n jäsenrekisteri

Vantaa-Seura ry:n verkkokaupan asiakasrekisteri

4. Henkilötietojen käsittelyn tarkoitus

Jäsenrekisteriä käytetään yhteydenpitoon, Seuran toiminnasta tiedottamiseen sekä jäsenlaskutuksen hoitamiseen. Asiakasrekisteriä käytetään vain asiakasyhteydenpitoon ja asiakassuhteen hoitamiseen, liittyen pääasiassa tilausten laskutukseen ja toimitukseen. Vantaa-Seura ry ja sen työntekijät eivät luovuta jäsen- tai asiakasrekisterin tietoja eteenpäin ulkopuoliselle taholle.

5. Rekisterin tietosisältö

Henkilön etu- ja sukunimi
Henkilön yhteystiedot
Yrityksen nimi
Yrityksen yhteystiedot

6. Rekisteri on suojattu ulkopuolisten käytöltä.

Rekisteriin pääsy on ainoastaan henkilöillä, joiden työtehtävät edellyttävät rekisterissä olevien tietojen käsittelyä. Rekisterin käyttö on suojattu henkilökohtaisin käyttäjätunnuksin ja salasanoin.

7. Tietojen poistaminen rekisteristä

Jäsenen tai asiakkaan pyynnöstä kaikki asiakkaaseen liittyvät tiedot poistetaan Vantaa-Seura ry:n jäsen- tai asiakasrekisteristä.