Jäseneksi

Tervetuloa mukaan Vantaa-Seuran toimintaan!

Vantaa-Seuran jäsenenä tuet tekemäämme työtä kotiseudun ja Vantaan historian ja kulttuurin hyväksi. Jäsenmaksu on 22 €/henkilö ja kannatusjäsenmaksu (esimerkiksi yhdistyksille ja yrityksille) 50 € ja se laskutetaan kerran vuodessa keväällä. Jäsenenä saat alennusta Vantaa-Seuran järjestämistä retkistä ja opastuksista, Helsingin pitäjä – Vantaa -julkaisuista ynnä muista Vantaa-Seuran myymistä tuotteista sekä Kotiseututalo Påkaksen vuokraushinnoista. Yhdistyksen jäsenille myös Helsingin pitäjän kirkonkylän kulttuurikävelyt ovat maksuttomia.

Lähetämme jäsenillemme sähköisiä jäsenkirjeitä noin kerran kuukaudessa, postitse kirjeitä lähetetään noin 4 kertaa vuodessa. Jäsenkirjeissä kerromme tuoreimmat tiedot tapahtumistamme sekä yhdistyksen ajankohtaiset kuulumiset. Vanhempia jäsenkirjeitä tallennetaan myös nettisivuillemme kaikkien luettavaksi.

Vantaa-Seuran jäseneksi voit liittyä lähettämällä tietosi osoitteeseen riina.koivisto (at) vantaaseura.fi tai täyttämällä nettisivujen jäsenlomakkeen.

Vantaa-Seura kerää jäsenten yhteystiedot jäsenrekisteriin yhteydenpitoa ja tiedotusta varten. Tietoja ei luovuteta yhdistyksen ulkopuolelle tai käytetä markkinointiin. Rekisteri- ja tietosuojaselosteesta voit lukea tarkemmin Vantaa-Seuran jäsenrekisteristä ja sen tietosuojasta.

Liity jäseneksi